ГОЛОВНА · ЄПАРХІЯ · НАШІ БЛАГОЧИННЯ · БІБЛІОТЕКА · СТАТТІ · ДОПОМОГТИ НАМ · ДОПОМОГА НА БУДІВНИЦТВО · КАЛЕНДАР · ПОШУК · КОНТАКТИ Monday, October 14, 2024
Навігація
ГОЛОВНА
ЄПАРХІЯ
НАШІ БЛАГОЧИННЯ
БІБЛІОТЕКА
СТАТТІ
ДОПОМОГТИ НАМ
ДОПОМОГА НА БУДІВНИЦТВО
КАЛЕНДАР
ПОШУК
КОНТАКТИ
FAQ
Зворотній зв'язок
Пожертва на Свято-Воскресенський кафедральний собор
Останні статті
Благовірний великий ...
«Колір чистоти і цно...
28 вересня - пам'ять...
Воздвиження Чесного ...
Життя і страждання С...
Наші друзі off
Про затвердження Типового положення про управління (відділ) у справах національностей та релігій обласної, відділ у справах національностей та релігій Севастопольської міської державної адміністрації

Постанова Кабінету Міністрів України № 171/2008

                    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
від 12 березня 2008 р. N 171
Київ

Про затвердження Типового положення про управління
(відділ) у справах національностей та релігій
обласної, відділ у справах національностей
та релігій Севастопольської міської
державної адміністрації


Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити Типове положення про управління (відділ) у
справах національностей та релігій обласної, відділ у справах
національностей та релігій Севастопольської міської державної
адміністрації, що додається.

2. Визнати такими, що втратили чинність:

Типове положення про управління у справах релігій Київської
міської державної адміністрації, відділ у справах релігій обласної
та Севастопольської міської державної адміністрації, затверджене
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2000 р. N 1547
( 1547-2000-п ) (Офіційний вісник України, 2000 р., N 42,
ст. 1787), у частині, що стосується відділу у справах релігій
обласної та Севастопольської міської державної адміністрації;

Типове положення про управління (відділ) у справах
національностей обласної, Київської та Севастопольської міської
державної адміністрації, затверджене постановою Кабінету Міністрів
України від 26 травня 2004 р. N 696( 696-2004-п ) (Офіційний
вісник України, 2004 р., N 21, ст. 1443), у частині, що стосується
управління (відділу) у справах національностей обласної та
Севастопольської міської державної адміністрації.


Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 28


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 березня 2008 р. N 171

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління (відділ) у справах національностей
та релігій обласної, відділ у справах
національностей та релігій Севастопольської
міської державної адміністрації


1. Управління (відділ) у справах національностей та релігій
обласної, відділ у справах національностей та релігій
Севастопольської міської держадміністрації (далі - управління,
відділ) є структурним підрозділом відповідної держадміністрації,
що утворюється її головою.

Управління, відділ є підзвітним та підконтрольним голові
відповідної держадміністрації та Держкомнацрелігій.

2. У своїй діяльності управління, відділ керується
Конституцією( 254к/96-ВР ) та законами України, указами
Президента України і постановами Верховної Ради України,
прийнятими відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів
України, актами Кабінету Міністрів України, наказами
Держкомнацрелігій, розпорядженнями голови обласної,
Севастопольської міської держадміністрації, актами відповідного
органу місцевого самоврядування, прийнятими в межах його
компетенції, а також положенням про управління, відділ.

3. Основними завданнями управління, відділу є:

реалізація державної політики у сфері міжнаціональних
відносин, сприяння консолідації та розвитку української нації,
забезпечення прав національних меншин та права громадян на свободу
світогляду і віросповідання;

сприяння гармонізації міжнаціональних відносин, збереженню і
розвитку етнічної самобутності національних меншин, а також
задоволенню національно-культурних потреб українців, які
проживають за межами України, зміцненню їх зв'язків з Україною;

здійснення заходів щодо розселення та облаштування на
відповідній території осіб, депортованих за національною ознакою,
які повернулися в Україну, сприяння їх адаптації та інтеграції в
українське суспільство;

сприяння гармонізації міжконфесійних відносин;

забезпечення дотримання законодавства щодо прав національних
меншин, свободи світогляду і віросповідання.

4. Управління, відділ відповідно до покладених на нього
завдань:

1) вивчає та аналізує тенденції етнонаціонального та
етнокультурного розвитку регіону, розробляє поточні та
довгострокові прогнози розвитку міжнаціональних та міжконфесійних
відносин;

2) координує взаємодію місцевих органів виконавчої влади та
органів місцевого самоврядування з питань міжнаціональних та
міжконфесійних відносин;

3) контролює дотримання законодавства щодо прав національних
меншин, свободи світогляду і віросповідання та про релігійні
організації, узагальнює практику його застосування;

4) вивчає релігійну ситуацію та процеси, що відбуваються у
релігійному середовищі, готує і подає відповідні інформаційні
матеріали на розгляд голови держадміністрації та
Держкомнацрелігій;

5) вживає у межах своєї компетенції заходів до запобігання
проявам розпалювання міжетнічної, расової та релігійної ворожнечі
у регіоні;

6) надає методичну допомогу місцевим органам виконавчої влади
та органам місцевого самоврядування з питань застосування
законодавства щодо забезпечення прав національних меншин, свободи
світогляду і віросповідання та про релігійні організації;

7) сприяє:

збереженню та розвитку етнічної, культурної, релігійної
самобутності корінних народів і національних меншин, задоволенню
їх національно-культурних потреб, а також потреб у літературі,
мистецтві, освіті, засобах масової інформації;

діяльності національно-культурних об'єднань та інших
громадських організацій національних меншин, підтримує розвиток
національно-культурних традицій;

проведенню благодійних акцій, інших заходів, спрямованих на
розвиток етнічної самобутності національних меншин;

доступу населення до надбань культури, писемності, традицій і
звичаїв корінних народів та національних меншин;

забезпеченню культурно-мовних, освітніх, інформаційних потреб
українців, які проживають за межами України, налагодженню
співпраці з державними установами, громадськими, культурними,
національними центрами іноземних держав з питань, що належать до
його компетенції;

налагодженню взаєморозуміння між релігійними організаціями
різних віросповідань, вирішенню спірних міжцерковних питань,
проведенню богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій,
а також паломництву віруючих;

участі релігійних організацій (на їх прохання) у міжнародних
релігійних форумах, налагодженню їх зв'язків із зарубіжними
релігійними організаціями;

будівництву, ремонту та реставрації культових будівель,
створенню релігійними організаціями своєї матеріальної бази для
релігійної, добродійної та іншої передбаченої статутом діяльності;

роботі комісії у справах альтернативної (невійськової)
служби;

8) вживає відповідно до своєї компетенції заходів до
запобігання виникненню міжетнічних та міжконфесійних конфліктів;

9) здійснює у межах своєї компетенції заходи з реалізації
Європейської хартії регіональних мов або мов меншин, координує
діяльність, пов'язану з виконанням вимог її положень, подає голові
держадміністрації та Держкомнацрелігій відповідну інформацію;

10) вживає в межах своєї компетенції заходів до вирішення
питань розселення та облаштування осіб, депортованих за
національною ознакою, які повернулись в Україну, готує та подає,
голові держадміністрації та Держкомнацрелігій свої пропозиції із
зазначених питань, у тому числі щодо залучення інвестицій;

11) здійснює попередній розгляд поданих на реєстрацію
статутів (положень) релігійних громад, а також змін і доповнень до
них, перевіряє їх відповідність законодавству та подає пропозиції
голові держадміністрації;

12) веде облік (реєстр) релігійних організацій, що діють в
регіоні, та культових будівель і приміщень, пристосованих під
молитовні, що належать релігійним організаціям та/або
використовуються ними;

13) розглядає в установленому законодавством порядку
звернення фізичних і юридичних осіб з питань, що належать до його
компетенції;

14) організовує та проводить конференції, семінари, наради та
інші заходи з питань, що належать до його компетенції;

15) інформує населення про свою діяльність через засоби
масової інформації, проводить роз'яснювальну роботу з питань, що
належать до його компетенції;

16) здійснює відповідно до законодавства інші функції, що
випливають з покладених на нього завдань.

5. Управління, відділ має право:

одержувати в установленому порядку статистичну інформацію та
інші матеріали з питань, що належать до його компетенції, від
структурних підрозділів держадміністрації, районних
держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ та організацій;

залучати спеціалістів інших структурних підрозділів
держадміністрації, районних держадміністрацій, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій (за
погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до
його компетенції;

подавати в установленому порядку пропозиції щодо скасування
прийнятих місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування, їх посадовими особами рішень з питань
міжнаціональних відносин, забезпечення прав національних меншин та
права громадян на свободу світогляду і віросповідання, що
суперечать законодавству.

6. Управління, відділ під час здійснення своїх повноважень
взаємодіє з іншими структурними підрозділами держадміністрації,
районними держадміністраціями, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями.

7. Управління, відділ очолює начальник, який призначається на
посаду і звільняється з посади головою держадміністрації за
погодженням з Держкомнацрелігій.

Начальник управління, відділу може мати заступника, якого за
поданням начальника управління, відділу призначає на посаду і
звільняє з посади голова держадміністрації за погодженням з
Держкомнацрелігій.

8. Начальник управління, відділу:

здійснює керівництво діяльністю управління, відділу, несе
персональну відповідальність за виконання покладених на
управління, відділ завдань;

визначає ступінь відповідальності заступника начальника та
інших працівників управління, відділу;

затверджує в установленому порядку структуру управління,
відділу;

розробляє та подає на затвердження голови держадміністрації
кошторис та штатний розпис управління, відділу;

призначає на посаду і звільняє з посади працівників
управління, відділу;

розподіляє обов'язки між працівниками управління, відділу;

контролює стан трудової та виконавської дисципліни в
управлінні, відділі;

видає у межах своєї компетенції накази, організовує і
контролює їх виконання;

розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису.

9. Управління, відділ утримується за рахунок коштів
державного бюджету.

Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників
управління, відділу в межах виділених асигнувань визначає голова
держадміністрації.

Кошторис та штатний розпис управління, відділу затверджує
голова держадміністрації після проведення їх експертизи фінансовим
управлінням держадміністрації.

10. Управління, відділ є юридичною особою, має самостійний
баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства,
печатку із зображенням Державного Герба України та своїм
найменуванням і бланки.

Джерело: "Законодавство України"
ДЕРЖАВНІ ДОКУМЕНТИ
Гість
Ім'я

Пароль

Запам'ятати мене



Реєстрація
Забули пароль?
Голосування
Звідки Ви дізналися про наш сайт?

Від знайомих

З іншого сайту

З пошукової системи

Для участі в опитуваннях ви повинні залогінитися.
Міні-чат
Вам необхідно залогінитися.

Немає присланих повідомлень.
Copyright © 2007
Веб-портал Сумської єпархії Православної Церкви України
Редакція Прес-центру залишає за собою право не погоджуватися зі смістом статтей, які присилають читачі. Викладені тут погляди не обов'язково повинні поділяти всі члени редакції прес-центру.
Матеріали Веб-порталу Сумської єпархії ПЦУ можуть бути використані повністю чи частково лише за умови посилання на джерело.